The photographer

Jag har ett litet hemligt intresse, jag tycker det är superkul att fota. Problemet är bara att jag för tillfället är lite för fattig för en schysst systemkamera så det blir till att använda mobilen och den skruttiga digitalkameran. Dock absolut bättre än ingenting! Så räkna med en del foton i bloggen. Det kommer självfallet bli massor på Emil eftersom mitt liv kretsar kring honom :) Och dessutom tycker jag att han är så söt ;) Jag fotar mest människor och försöker även lära mig photoshop, rätt klurig men kuligt med det där programmet!


Jag och Emil var ute en sväng i den härliga vädret idag. Han trivdes!


Kommentarer
Postat av: Josefin ♥

Åhh gullig!

2010-06-02 @ 15:36:49
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0