This is it

Har tittat på filmen de gjort om Michael Jacksons tänkta konserter ikväll. Jag har alltid tyckt om hans musik. Min bror var ett stort fan när vi var små och härmade hans danser :) Det gick väl sådär :P Hela filmen var som en konsert, men med lite bonusmaterial.

Idag har jag och Emil sagt hej då till min pappa (Emils morfar alltså) som åker iväg till Thailand i två månader. Lyx! Hade varit härligt, men vi får vänta några år.

Snart närmar sig midsommar. Jag har inte riktigt hängt med i tiden... ÄR DET REDAN MIDSOMMAR? Först var det tänkt att jag skulle åka till skärgården med Peter och en massa kompisar, men sen tänkte jag om, eftersom vi ska ha med oss Emil och som det ofta är på midsomrar så handlar det ofta om att få i sig en del sprit. Tyckte inte det kändes som en bra miljö för Emil. Istället bestämde jag mig för en traditionell familjemidsommar med mina systrar och deras farmor i Nyköping med majstång och små grodorna :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, jag vill också se This is it och det ska bli så roligt när du och Emil kommer! :)



Är det bra väder i stockholm. Här i nyköping är det inte så fint, det är ca 13 grader bara!

2010-06-21 @ 14:48:23
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0