Underbara sol

Idag hade jag tänkt ta årets första dopp. Jag, Peter och skrutten åkte till Hellasgården efter att ha varit på visning i underbara Järla sjö. Men efter att ha suttit i solen och värmt upp mig ordentligt kändes vattnet mot fötterna så kallt! Peter hoppas i, men jag och Emil nöjde oss med att bada fötterna. Men efteråt ångrade jag mig för jag blev så vaaarm! Tyvärr inga bilder från denna fina sommardag.

Nu börjar budgivningen på lägenheten i Järla sjö. Vi har budat ganska mycket på lägenheter, men aldrig vunnit, men här känns det som att vi har en chans i alla fall för det är bara vi och en till som är intresserad. Hoppas! :)

Kommentarer
Postat av: Marta

Härligt med sol! Jag hade en ledig dag men nog fan regnade det :( Spännande med budgivning, hoppas på den!

Kram

2010-06-29 @ 17:26:16
Postat av: sara

Finfin blogg:)

2010-06-30 @ 10:45:45
URL: http://zasuke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0