Familjesim

I Fredags var jag, Emil och Emelie på familjesim. Väldigt roligt för oss alla tre! Vi badade i 45 och busade och plaskade järnet :) Emil fick visa upp hur duktig han var på att dyka.


Därefter blev det gott fika hemma, innan Emelie hade tid hos frisören i Sjöstaden. Hon blev jättegin! :)



På lördagskvällen var jag och Peter på cocktailparty. Jättetrevligt verkligen, men tyvärr började jag jobba kl 07 dagen efter så jag fick åka hem tidigt. Jossan och mamma var barnvakter och skulle lägga honom för första gången. Jossan gjorde ett jättebra jobb och Emil somnade på stört och sov hela natten :) Duktig syster!



Bilden tagen med min iPhone, lite taskigt kvalité... Fler bilder kommer snart när jag orkar föra över från kameran.

Nu blir det fortsatt mys med mina systrar :) 

Kommentarer
Postat av: Moa

Wow, vilken snygg Sandra :) Fast du är ju alltid fin.



Kram

2010-11-23 @ 21:56:15
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0