Full rulle idag

Idag är jag ledig. Jag tycker det är lite extra skönt att vara ledig på måndagar när alla andra jobbar sin första arbetsdag för veckan :P Det var min tur att gå upp med Emil idag, men det är inte särskilt jobbigt längre för han sover till halv åtta nu för tiden :)

Det stora för dagen är babysim, som vanligt på måndagar. Vi har fått låna en undervattensvideokamera av Emils farbror. Ska bli väldigt skoj att filma Emil under vattnet! Hoppas man kan ta vanliga stillbilder med den också.

Därefter blir det en tur till Barkarby Outlet för att leta jacka till Peter och när vi ändå är där blir det ett besök på IKEA också. Behöver lite småsaker till nya lägenheten som skohylla och annat mindre spännande. Därefter blir det städning av nya lägenheten för hela slanten. Dammsugaren har varit i Årsta fram tills igår, men nu är vi klara med flyttstädningen och tog äntligen hem dammsugaren igår.

Dagen avslutas nog med plugg. Förhoppningsvis kan vi komma igång med intervjuerna på studien nästa vecka.

Hoppas ni har en bra dag, trots regnet.

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag har en riktig slappardag idag :)



Har du tid att ses imorgon?

Kram

2010-11-15 @ 16:03:07
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0