Goda nyheter!

Jag har gått och väntat en vecka på att ambulansen ska höra av sig och förhoppningsvis berätta att jag fått jobbet. Det drog ut så mycket på tiden att jag började bli orolig att jag inte skulle få jobbet. Men så idag ringde hon och berättade att jag fick jobbet! Introduktionsutbildningen är 10 veckor och börjar i April. Därefter har jag ett sommarvik som förhoppningsvis blir förlängt. En rejäl löneökning fick jag också. Inte helt fel! :)

Det var riktigt ruggigt att åka till jobbet idag i snöovädret. Det tyckte även patienterna som föredrog att stanna hemma :D

På lördag kommer min pappa hem från sin 2 månader långa Thailandresa. Helgen därefter är det tänkt att han ska hjälpa oss att tapetsera om i sovrummet. Det blir skoj! Eller snarare fint...

Så här fina var jag och Peter på cocktailpartyt ;)

Kommentarer
Postat av: Marta

Hej du! Vilket fantastiskt fin bild på er två! Och du var supersnygg, både make-upen och klänningen! Och som sagt, grattis som fan till jobbet! Det var du värd! Kram!

2010-11-24 @ 17:10:42
Postat av: Sandra

Thanks Marty! Det kommer bli en spännande vår. Kramar

2010-11-25 @ 11:27:09
URL: http://sandrupp.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

vad fina ni vaa! ;D

2010-11-25 @ 22:16:36
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0