Mitt i flytten

Oj vad det är mycket som ska fixas när man flyttar. Var ska man göra av allt? Dessutom jobbar jag mycket nu så jag hinner inte vara hemma och hjälpa till så mycket och det är svårt för Peter att få saker gjort när Emil ska krypa omkring och klättra på allt :P

Emil fick sova i eget rum redan första natten här. Det gick super bra! Han vaknade bara en gång och var ledsen och sov i 11-12 timmar den natten. Andra natten gick ännu bättre! Då sov han först 9,5 timmar och sen somna han om (!) och sov två timmar till. Underbart! Hoppas det håller i sig.

Nu väntar vi på att nya säng ska komma med hemleverans. Har sovit på luftmadrass i två nätter. Ska bli jättetrevligt med ny och skön säng.

Snart dax att åka iväg och ta hand om Stockholms sjuka barn, men först bjuder jag på några söta bilder.


Nej, det är ingen finne. Det är sviterna efter det besvärliga TBC-vaccinet.



Gott med morot :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Förstår att det är mycket att fixa med. Roligt med eget rum för Emil.



Kram

2010-11-01 @ 21:59:23
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0