Skön ensam-hemma-kväll

Hej!

Igår var det städ och plock för nästan hela slanten. Som tur var fick jag ett trevligt avbrott för att träffa bästaste Moa. Vi tog en promenad till Sickla köpkvarter och fika gott i Dieselverkstan. Vi åt gott och onyttigt! :)

Citron- och marängpaj. Supergott!


Emil och Peter har åkt iväg till Norrtälje och kommer hem imorn. Tyvärr får jag inte njuta av en ostörd sovmorgon imorn för jag börjar jobba kl. 07. Efter jobbet passade jag på att ta ett spontanbesök hos frissan. Vad mycket bättre det blev! Jag har ju så tunnt hår så det är svårt att ha en fin vardagsfrisyr. Det blev axellångt och lugg. Nöjd!

När man loggar in på bloggen så kan man se de mest lästa bloggarna osv och då fastnade min blick på ett speciellt bloggnamn: 14 år och gravid. Herregud tänkte jag först. Hon är ju lika gammal som min syster Emelie! Emelie och Josefin, snälla håll er ifrån killar ett tag till!

Jag har laddat upp med lite godis, chips och läsk inför kvällen. Den sa spenderas framför skolböckerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0