Sköna Sverige (nä inte höstrusket)

Det blir verkligen inte mycket tid över till bloggen. Men nu jobbar jag bara två veckor till och sen är jag mammaledig i  fyra månader till! Tänk så lyxigt vi har det här i Sverige. Vi tar det som en självklarhet att vara hemma med våra barn och få betalt, men i de flesta delarna av världen är det nästan oförskämd lyx.
Jag hoppas att vi dessutom kommer ha hunnit städa bort alla flyttkartonger till dess så att man slipper håller på med sånt tråkigt. Sen blir det mer över till blogg och fina bilder! :) (Och plugg så klart)

Veckorna går snabbt. Denna vecka har vi hunnit med (förutom plugg, flytt och jobb) läkarkontroll på bvc som gick bra, ögonkoll på S:t Erik för att se om Emil har dålig syn (det hade han inte!), seminarium i skolan och beställning av tvättmaskin. Tvättstuga är bra, men inte så smidigt när man är ensam med Emil.

Börjar längta tills vår soffa kommer. Nu delar jag och Peter på sackosäcken vi har :) Men å andra sidan har det inte blivit så mycket tid över till tv-tittande nu, men snart är vi nog klara med flytttråket och dessutom inget mer jobb för mig.

Hoppas du får en skön helg! Själv jobbar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0