Tröööttt

Hej!

Igår och idag har jag jobbat 7-15. Ett vanligt arbetspass, men dock väldigt stressiga sådana. Både igår och idag har jag tänkt fixa här hemma efter jobbet (blir ju aldrig klara med uppackningen), men igår däckade jag i sackosäcken framför tv:n och orkade inte ens laga middag. I kväll har jag mest suttit på golvet med Emil och knappt orkat resa mig. Nu är klockan inte ens nio och jag har redan lagt mig. Hoppas jag inte börjar bli sjuk, utan att jag bara har trötta dagar.

I natt kl 01 blev jag väckt av att grannen ovanför höll på att hamra. Väldigt irriterande eftersom jag sov så skönt och dessutom skulle klockan ringa 05.30 så jag ville ha all sömn jag kunde få. Det höll på ett tag, men sen var det tyst resten av natten. Tur för dem!

Imorn jag är ledig och har en trevlig dag att se fram emot. Det blir en sväng igen till IKEA och sen ska syster Emelie följa med på familjesim där vi har babysim. Det är fri-sim eller vad man ska kalla det för. De som går på babysim får komma dit med familjen och bada. Det ska bli jättekul!

Mycket text, lite bilder. Så är det ibland :)

Kommentarer
Postat av: Marta

Sandra! Helt otroliga bilder längre ner.. fick en chock! Kan Emil typ stå helt stabilt??? What?? My god, dags att komma hem. Kommer i januari en sväng iaf. Jobba lugnt, inte länge kvar tills du är ledig igen.. :) Kram

2010-11-22 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0