Uppskattning

Eftersom jag jobbar på barnakuten träffar jag ständigt sjuka barn med jobbiga sjukdomar. Det kan vara allt från förkylningsastma till cancer till vattenskalle. Jag tänker ofta på hur lyckligt lottad jag är som har ett friskt barn och hur mycket jag hoppas på att han kommer att förbli en frisk pojke. Jag älskar honom så otroligt mycket.

Igår kväll hade vi två vänner över på besök. Det blev god middag och kortspel. Det är så trevligt med såna små tillställningar! Nu när Emil dessutom sover så bra så känner jag mig mer avslappnad och blir inte lika stressad över att jag måste komma i säng i tid.

Nu är det dax att sova. Jag har jobbat ikväll och ska vara på jobbet imorn kl 7 och klockan är över 23 nu... Killarna sover hos Peters mamma. Rätt skönt att slippa smyga på morgonen för att inte väcka dem, men jag hoppas att jag överhuvudtaget kommer somna ikväll för grannarna ovanför verkar ha fest... :S Tyvärr låter det ofta mycket om dem... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0