Cherry on Top Award



Denna fina award fick jag av min kära vän Moa :)

Med denna award ska man berätta 3 saker som ligger än varmt om hjärtat, visa en favoritbild och skicka vidare till 5 andra bloggar.

Ok, hur ska man skriva det här utan att få det fööör klyschigt? :)

Tre "saker" som ligger mig extra varmt om hjärtat:
~~~ Min son, min karl och mina systrar ~~~
~~ Umgås med våra härliga vänner ~~
~ Varma sommardagar ~


Jag måste ju tyvärr erkänna att det bara är tre bloggar som jag följer slavisk, och det är Moas som jag fick denna award av, stora lillasyster Emelie och lilla lillasyster Josefin. Jag kikar såklart in på andra bloggar också, men de flesta av dem är inte så aktiva.

Och så en favoritbild... Jag som har så många fina... Men det får bli denna för att man inte kan låta bli att le stort när man ser den :)


Babysim. Emil var hela 4 månader ♥


Kommentarer
Postat av: Marta

Vilken fantastisk bild! :)

2010-10-01 @ 13:10:26
Postat av: Moa

Bilderna är framkallade hos crimson.se.

Hoppas att ni har en mysig lördagkväll.

Kram

2010-10-02 @ 19:57:57
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: cecilia

meh...så du följer inte min...snyft snyft skoja..säg till om ni behöver hjälp kring flytten

2010-10-06 @ 16:37:07
URL: http://mammastegeby.blogspot.com/
Postat av: Anonym

2010-10-06 @ 16:38:11
Postat av: cecilia

meh..följer du inte min blogg...snyft snyft..hehe skojja...säg till om ni vill ha hjälp med flytten...hur ser ditt schema ut nu framöver..lust att ses nån dag..

kram



ps: kan hända att det läggs upp 2 inlägg nu för nåt krånglade när jag la upp den första...Ds

2010-10-06 @ 16:48:46
URL: http://mammastegeby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0