Fystest

Idag var ambulansens fystest. Fy fasen vad jobbigt det var. Jag har ju inte kommit igång ordentligt med trängen än, men jobbar på det.  Det var mycket jobbigare än vad jag trodde. Det började med att jag skulle ro 1 km på under 5 min. Det är ett högt tempo! När jag hade kommit 500 m funderade jag över om jag verkligen skulle klara lika mycket till. Vid 800 meter var jag sjukt slut och vid 900 meter kvar ville jag ge upp. Men jag klarade det! Heja heja :) Men viljan kommer man långt.

Sedan skulle jag lyfta 40 kg och gå upp och ner för trappa och en bit i deras korridor. Också grymt jobbigt, framförallt för händerna. Skulle även göra benböj och balanserna på balansboll och några andra övningar. Det var skönt när det var över.

Tack och lov blev jag godkänd och fick lite rekommendationer om träning. Därefter var det bara att åka iväg till jobbet. Nu väl hemma har jag fortfarande ont i händerna... Imorn väntar arbetsintervjun. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Härligt sandra!!! håller verkligen tummarna för dej å hoppas du kommer in:D sen när allt e i ordning i nya lägenheten tar ja bror under arme å kommer å hälsar på:D kram

2010-10-27 @ 22:12:37
Postat av: Sandra

Ni är så välkomna så! :)

2010-10-28 @ 11:17:49
Postat av: Josefin ♥

SV: Hihi! ♥

2010-10-28 @ 12:48:05
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Moa

Så roligt att det gick bra, grattis. Låter som det var riktigt tufft.



Kram

2010-10-28 @ 16:37:04
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Marta

Du ær grym!! :)

2010-10-28 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0