Här ska firas!

Idag har varit en bra dag! Emil har varit på glatt humör. Solen har strålat. Vi har fått lägenheten såld till ett bra pris. Jag klarade körtestet på ambulansen. Det måste såklart firas med...



OCH...



Jag var väldigt nervös inför körtestet. Jag har ju knappt ens suttit i en ambulans och så ska jag helt plötsligt själv sätta mig bakom ratten och dessutom bli bedömd. Men det gick mycket bättre än vad jag trodde. 1,5 timme körde vi runt i Stockholms city. Det är mycket att hålla redo på när man kör i stan, men fördelen är att man alltid kör väldigt långsamt. Bara 30- och 50-vägar.

Det enda som inte gick bra var fickparkering med ambulans. Jag kan ju knappt ens fickparkera med en vanlig bil :P Jag blev i alla fall godkänd! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis, glad för din skull!



Ska ni äta den där stackaren?;-)

Kram

2010-10-21 @ 20:40:38
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Marta

Duktig du är!!! :D

Jag undrar bara hur man tillagar en krabba och vad man äter till. Såg lyxigt ut!

Kram

2010-10-21 @ 23:41:34
Postat av: Josefin Nilsson [foto]

Åh grattis Sandrupp!

Juste, Det går inte att ringa dig.. :/

2010-10-22 @ 17:30:09
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

GRATTIS TILL ALLT!

2010-10-22 @ 22:24:36
URL: http://emelienilssons.blogg.se/
Postat av: Marta

By the way- Julmust allready??

2010-10-23 @ 11:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0