Härlig saknad

Jobbat tre arbetsdagar. Det är rätt skoj till och med :) Det enda som är tungt är att behöva gå upp tidigt på morgonen när killarna sover. Men annars går det bra på jobbet. Man kommer in i rutinerna rätt snabbt, behöver bara en snabb påminnelse om vissa saker och sen sitter det igen.

Nåt som är skönt och som jag längtat efter är att få vara borta och känna saknad efter Emil. I vanliga fall är han ju alltid hos mig och ibland blir det lite tröttsamt. Men nu när jag är borta så mycket så får jag små saknadsattacker och det känns jättekul! Och hur roligt är det inte att komma hem sen och se min lille son le mot mig?! Jag har mycket mer energi att leka med honom nu när jag kommer hem från jobbet och måste fylla upp mitt Emil-tomrum som skapats när jag varit borta. Hur mysigt som helst :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Så roligt att det går bra för dig på jobbet.

Härlig känsla att längta efter sin lille :)



Fin ni gjort lägenheten.



Kram

2010-10-07 @ 21:11:30
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0