Kak-fiaskot

ABC-nyheterna var på barnakuten för några dagar sedan och gjorde ett reportage. De gick omkring och frågade föräldrar om de kunde få filma dem och deras barn i väntrummet. De frågade inte mig. Skönt att slippa vara med på bild, tänkte jag.

Men så igår när jag kom till jobbet var det nån som sa "Men är det inte vår tv-kändis? Vaddå, tänkte jag. Fick då höra att jag varit med. Nästa kommentar var "Var chokladen god?". Vaddå, vilken choklad, tänkte jag. "Ja, chokladkakan som du åt på tv"... Kul kul tänkte jag och var tvungen att leta upp inslaget på svt. Sedan dess har jag fått höra flera kommentarer från roliga personer... :P

Tycker det var lite märkligt att de hade med det klippet måste jag säga... Hade ingen aning om att de filmade!

http://svtplay.se/v/2206973/sjuka_barn_tvingas_vanta 

Kommentarer
Postat av: Marta

Men vaddå, klart att även sjuksköterskor måste få upp blodsockret ibland! :)Du var snygg! Du och Jullan i action! Saknar faktiskt Sachs! (lite iaf) Kram

2010-10-27 @ 10:05:10
Postat av: Moa

Så roligt!

Kram

2010-10-28 @ 16:38:29
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0