Kalas!

Den lilla krabban var supergod! Den var färdiglagad när vi köpte den så det var bara att dela den på mitten och äta.

Igår hade jag min första fylla sen jag blev gravid. En gammal kompis från högstadiet fyllde 26 och hans flickvän hade bjudit in hans gamla kompisar. Tanken var egentligen att det skulle bli ett överraskningsparty, men tyvärr blev hon avslöjad.

Peter hade lovat att ta Emil hela morgonen. Tidigare när vi varit på kalas har vi varit där tillsammans och då måste ju en av oss vara någorlunda nykter så att man orkar upp på morgonen för att ta hand om Emil. Det brukar vara jag :P Men nu var det min tur! :)

Det lite läskiga var att jag läste i tidningen idag att det hade varit två våldtäckter i Stockholm i natt. En kvinna blev överfallen när hon stod och väntade på bussen. Riktigt äckligt.

Nu väntar en kväll på jobbet :P

Kommentarer
Postat av: Moa

Du har en utmaning inne hos mig!

Kram

2010-10-25 @ 13:31:34
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0