Kärt återseende

Idag var det en lite reunion här. Min och Moas kära vän Marta, som i våras flyttade till Norge för att jobba, var på besök i Stockholm. Alltid lika roligt att träffa vänner man inte sett på länge. Har saknat henne så! Det blev god lunch på Söder och sedan promenad i solen med två sovande bebisar (barn) längs Årstaviken.


Moa och Marta med kidsen vid Årstaviken.

Igår var jag och Moa på bio. Det är inte så ofta vi ses utan barnen, så det var en trevlig omväxling. Vi såg den svensk/danska filmen HÄMNDEN. Den var bra, men rätt så dyster. Ingen film jag rekommenderar om man känner sig nedstämd. Men sevärd!

Poster Hämnden (2010)


Kommentarer
Postat av: Marta

Åh vad du är gullig Sandra! Var så roligt att ses med er igen, saknar er redan! :)

Kramar i massor!

2010-10-11 @ 22:58:03
Postat av: Emelie ♥

sv: nej jag är inte sjuk för jag kände ingenting dagen efter och inte innan matchen heller. Vet inte vad det var som fick mig att må sådär.. :/

2010-10-12 @ 15:40:28
URL: http://emelienilssons.blogg.se/
Postat av: Moa

Det var mysigt att träffas allihopa igen!

Kram

2010-10-13 @ 12:22:08
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0