Mys i soffan

God kväll!

Då var första arbetsveckan över. Nu sitter jag i soffan tillsammans med yngsta syster Josefin och tittar på tv. Snart börjar Dansfeber. Tycker inte det programmet är mest kul, men i brist på annat så funkar det. Emil sover och Peter är iväg på grabbkväll.

Igår beställde jag och Peter ny soffan! Nu har vi både säng och soffa på gång till nya lägenheten. Det känns bra! Tre veckor kvar till flytt, längtar!


Mina gobitar busar under kvällen :)


Bitringen blir aldrig för gammal. Emils nya grej är att korsa fötterna. Jättegulligt. Till och med när han dricker välling på kvällen ligger han i famnen i fötterna i kors.


Stora killen sitter och zappar i soffan.

Hoppas ni har en skön helg. Jag är ledig och det är toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0