Skön känsla efter träning

För knappt två månader sen kom jag igång ordentligen styrketräningen. Det tog verkligen fart när jag hörde att jag ska göra ett fys-test på ambulansen. Men så blev jag ju tokförkyld för en månad sen och den sitter fortfarande i! Dock varit lite bättre de två senaste dagarna så jag hoppas det börjar släppa.

Har inte tränat på en månad och börjar känna mig riktigt stressad inför testet, så idag beslöt jag mig för att trotsa förklningen och åka och träna iaf. Nu efteråt känns det riktigt bra! Om jag inte mår sämre blir det till att träna tre dagar i veckan.

Jag är nöjd med mitt gym. Personalen är trevliga och hjälpsamma, de har barnpassning, gymmen och omklädningsrummet är fräscha och passen och intrstruktörerna är bra. GULD värt med barnpassning när man har barn! Så jag rekommenderar SATS.

Sats logotype


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0