Uppdatering

Veckan som gått har varit bra. Inga speciella händelser egentligen. Mest jobbat. Hela dagen idag har ägnats åt städ, plock och fix inför morgondagens visning på av lägenheten. Tur att man inte har visning så ofta! Detaljstädning och fönsterputs är iofs rätt jobbigt, men det värsta är nog att veta var man ska göra av allt! Det mesta har tryckts ner i källaren och vi lever nu i ett mindre (DOCK VÄLSTÄDAT) kaos då alla grejer ligger gömda i lådor i källarförrådet. Skönt att det bara är två veckor kvar till flytt för då ska allt upp igen och rensas.

Peters mamma och mina systrar har varit här hela dagen och hjälpt till med städ och barnpassning. Superbra att vi har dem! Dessutom är alla tre väldigt mysiga att umgås med ;)

Ikväll sover killarna borta för att det inte ska stökas ner så mycket här. Jag passar på att njuta av lugnet, men måste förstås fixa det sista som är kvar att göra. Men NU har jag en stund bara för mig själv i soffan med datorn och tv:n.

Emils nya grej är att alltid korsa fötterna när han sitter i tex sin barnstol eller i knät. Väldigt gulligt :) Han ser nästan lite lillgammal ut!



Mina gullungar Emelie och Emil på väg ut för att gunga idag och få ett avbrott från allt städ



Imorgon väntar, förutom visning, en kväll på jobbet. Brukar kunna vara mycket på söndagkvällar, men det är bara att bita ihop! Jobbar ju bara 1,5 månad till och sen ska jag vara ledig i 4 månader till. Ska bli jätteskönt, men just nu känns det bra att jobba och få komma lite hemifrån.


Kommentarer
Postat av: Moa

Ska bli så roligt att få se eran nya lägenhet. Kan tänka mig att dte är skönt att jobba och komma ifrån flyttstöket/städet lite.



Charlie är lite småsnorig, men en promenad längs viken kanske? Jag kan nog vilken dag som.

Kram

2010-10-18 @ 07:38:35
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0