Bajs

Nu har jag en bajsande bebis bredvid mig. Han tar i så man är rädd han ska spricka :P Utan katrinplommonpuré blir det trögt. Han ska alltid stå på andra sidan soffbordet när han bajsar och sen går han krystandes längs bortet fram till mig och väntar där snällt tills jag tror han är färdig :)

Idag hade jag hoppats på att träffa Moa, men tyvärr har hennes lilla kille blivit sjuk. Jag har dessutom blivit förkyld, så det hade ändå inte varit nån bra idé.

Idag händer inte så mycket. Blir hemma och kurerar mig. Eventuellt kommer Jossan och Emelie hit ikväll. Imorn springer Peter halvmaran, håller tummarna att det kommer gå bra! Det är drygt 2 mil. Jag som inte ens orkar springa 3 km...

Kommentarer
Postat av: Marta

Hördudu.. visst skulle jag säga till när du blev för insnöad barnmamma?? Nu tror jag läget har kommit.. haha! Hoppas du och Moa ska ses ändå, det verkar iaf så enl hennes blogg.. haha, jag är lätt insnöad på era bloggar iaf. ;) Hälsa!

Kramar

2010-09-10 @ 12:18:40
Postat av: Sandra

Haha thanks Marta :) Jag kände det själv :D

2010-09-12 @ 07:20:14
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0