Bloggstopp?

Funderar på att halvt sluta blogga. Känner inte riktigt att jag har så myket spännande att komma med. Mina dagar förgylls för det mesta av Emil och det känns som att jag skriver mest om honom och det är ju inte mest intressant för er andra. Har försökt att skriva om sånt som alla kan relatera till, men det far ändå bara tillbaka till Emil och det känns lite trist. Inte för mig alltså! Men jag tycker själv att det kan kännas lite långtradigt att bara läsa om andras ungar hela tiden.

Kanske bara kör ett eller två inlägg i veckan som uppdatering med lite text och bilder på veckan som gått för er som vi inte kan/hinner träffa så ofta.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: maria

neeej sandrupp! jag älskar att läsa din blogg. å det är jätte kul att läsa om emil så för mig får du skriva huuuur mycke du vill om honom :)fortsätt som vanligt pliis :) puss

2010-09-13 @ 12:57:25
Postat av: Moa

Du kanske kan ta ett litet upphåll och känna efter? Kanske saknar du det?



Jag tror inte på att man ska blogga om det som man tror att andra vill läsa. Utan jag tror att man ska blogga "från hjärtat". Det är då det blir bäst. Och Emil är ju den som har störst plats i ditt hjärta, så inget tråkigt att läsa om :)



Jag tror att du har mer att blogga om än vad du tro. Kanske en bild på din goda lunch? eller ett tips om din favvo bodylotion?



Men, jag vet, det tar ju tid, och känns det inte helt hundra så är det ju inte så kul.



Stor kram

2010-09-13 @ 13:27:27
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Marta

Neeeej! Jag bara älskar att läsa om lille Emil och vad ni har för er! Och alla fina bilder du lägger ut på honom/er. Men jag håller med Moa, känns det inte 100 så ska du inte blogga mot din vilja. Det är trots allt du som ska vara mest nöjd med bloggen, det är ju som en dagbok. :) Är ju ingen bloggare själv så jag har inget att komma med men en paus kanske du behöver och så får du se. Jag ska iaf kika till din blogg varje dag :)

Kram från ett regnigt Stavanger

2010-09-13 @ 15:37:12
Postat av: Emelie ♥

Jag tycker att det är jätte bra att man blir uppdaterad om vad du och Emil gör när man inte hinner träffa er! :D

2010-09-13 @ 22:54:44
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0