Förkyld...

Jag har varit förkyld i över en vecka nu. Man kan ju tycka att det borde börja bli bättre nu, men det är snarare tvärtom. Nu känner jag mig hängig till och från också. Hoppas jag inte smittar Emil...

Killarna sov ju borta natten som var. Jag tror jag sov hela natten och vaknade vid 8. Det var såå skönt! Sedan låg jag och drog mig och halvsov till och från i två timmar till :)

Nu har jag inte tid att må dåligt längre. Idag är det tänkt att vi ska åka och titta på en kompis nyköpta hus, jag och Emil ska åka till mamma och titta på hennes nya lya och Peter ska dessutom ut med grabbarna ikväll så jag måste orka vara pigg och leka med Emil.

Imorn är det visning på lägenheten jag tänkt att vi ska köpa :)

Kommentarer
Postat av: jenny&sanna

Åh va kul att höra av dig! :') Hon har hunnit bli riktigt gammal, hela 3 år - 4 i januari.

Jenny sminkar sig inte till vardags så det blir nog oavgjort i det där vadet. ;)

kram

2010-09-19 @ 09:40:58
URL: http://systrarnaabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0