Gårdagen

Det var roligt och spännande att åka med på ambulansen igår! Tyvärr så fick jag sitta och vänta i 1,5 timme innan de kom tillbaka till stationen för de hade precis åkt på jobb när jag kom dit. Vi hade inga jättespännande fall, men fick ett prio 1 larm (blåljus) i alla fall. Tänkte ta en bild på mig själv i de snygga kläderna, men dagen slutade rätt abrupt så jag hann tyvärr inte. Ser verkligen fram emot att göra min praktik där till våren.

Jag är fortfarande jätteförkyld. Hoppas verkligen att det går över snart! I natt fick jag sova på soffan för att inte riskera att väcka Emil. Han sov själv för första gången och det gick utmärkt! :) Det finns hopp för att han ska kunna sova i eget rum så snart vi flyttar. Peter jobbade natt.

För några dagar sen var jag, Emil, Jossan, Moa och hennes två söta killar på Andy's lekland i Sickla. Emil gillade det skarpt. Bäst tyckte han om bollarna som kröp omkring och jagade :)



För några kvällar sen var Emil ovanligt trött och då passade jag på att gosa och kramas :) Hur mysigt som helst!



Äta dator är gott!



Vi var ju på IKEA förra veckan och då fick Emil sitta i en kartong full med dynor. Mjukt och skönt och roligt, tyckte Emil :)

Kommentarer
Postat av: Marta

Härliga bilder, Emil är ju en akrobat! Du får se till att hålla honom på avstånd från mig när vi ses sen annars kanske jag äter upp honom för han är så söt ;)

Kramen

2010-09-24 @ 08:49:52
Postat av: Sandra

Haha du får kanske inte äta upp honom, men pussas och kramas är ok :)

2010-09-24 @ 11:07:20
URL: http://sandrupp.blogg.se/
Postat av: Josefin Nilsson [foto]

Den bilden på han när tag biter datorn och den bilden bredvid har jag tagit med din iphone! :D

2010-09-24 @ 17:55:36
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0