Helgen

Helgen har varit bra! I fredags hade vi ordnat barnvakt för att vi skulle ut och fira två kompisar som fyllde år. Det blev en trevlig middag för 17 personer på Helenes krog vid Mariatorget. Tyvärr var jag så förkyld att jag knappt kände smaken av min exklusiva hamburgare. Vid 23 var både jag och Peter så trötta att vi beslöt oss för att åka hem när de andra gick vidare och festade natten lång.



Igår var vi hos Peters mamma och firade Peter några dagar i förskott. Hans 37-årsdag nalkas Hans mormor och bonus-morfar var där också. Det bjöds på fläskfilé med banan och curry och till var det hasselbackspotatis och god sallad. Efter det fick vi ost och kex, följt av saltlaktritsglass och ägglikörglass. Därefter var det lite paus innan tårtan. Snacka om att vi var mätta!


Så till denna dag. Den stora visningsdagen, men det berättar jag om lite senare :) Nu är jag hos mina systrar och gosar. De är de underbaraste systrarna och mostrarna som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0