iPhone 4 is here!

Igår kom äntligen min iPhone efter drygt fyra veckors väntan. Tyvärr började den inte fungera förns idag för det var nåt vajsen med SIM-kortet. Än så länge är jag supernöjd och håller på att gå igenom alla coola appar man kan ha :)



Ikväll är jag barnfri några timmar. Peter och Emil har åkt iväg till Emils farmor. Skönt att kunna göra lite vad man vill. Ikväll ska jag passa på att sy klart Emil filt. Det är lite svårt att hitta tid annars och jag vågar inte sy när Emil sover för jag är rädd att han ska vakna. Han är ju så lättväckt!


Emil var trött härom morgonen och satt tillbakalutad och tittade på tv :) Det händer inte ofta!

Väntar på att budgivningen på radhuset ska komma igång, det är lite segt... Brukar gå snabbare. HÅLLER VERKLIGEN TUMMARNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0