Jag är kääär!

... i radhuset jag tittade på idag! Det var egentligen inget jättespeciellt med det, men det var charmigt på nåt sätt. Köket behöver fixas och den lilla toan behöver fixas, så den var inte toppfräsch, men jag föll för det ändå. Vill ha! Men som vanligt kommer det nog bli för dyrt. Men nån gång är det ju vår tur att vinna, inte sant?

Ikväll sover mina systrar över, trots att det är skoldag imorn. Båda har sovmorgon och det är jättemysigt att ha dem här. Peter jobbar ju i natt igen... :(


Kommentarer
Postat av: Moa

Håller tummarna för eran skull.



Milton har feber här, men hoppas han frisknar till snabbt så vi kan ses.

Kram

2010-09-06 @ 08:18:31
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du fortfarande gravid? bara en fråga.

jättesöt bild på er, jättegulliga! <3

2010-09-13 @ 19:30:46
Postat av: Sandra

Nej, det är en gammal bild då min son Emil låg i magen :)

2010-09-13 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0