Kräftis nr 2

Efter att kära syster Jossan hade åkt kom Peter hem. Då passade jag på att åka till gymmet och styrketräna lite. Satsar på MINST tre dagar i veckan och än så länge har det gått bra :) Jag och Peter körde ett BOXpass i förrgår och jag är lite sliten efter det idag. Skönt! :) Den typ av träning passar mig utmärkt och det var roligt att få träna ihop med Peter. Emil lekte med de andra ungarna på minisats. Han tycker det är jättespännande :)

Ikväll var det dax för årets "riktiga" kräftskiva med vänner. Det var väldigt trevligt och lite trist när jag ensam åkte hem för att avlösa Emils farmor som var så snäll och passade honom ikväll. Han hade skött sig exemplariskt (men tyvärr somnat TVÅ timmar tidigare än normalt, så jag förväntar mig en TIDIG morgon imorn...)




Imorn är det visning på ett radhus. Inga större förhoppningar då det förmodligen kommer bli för dyrt, men det är värt att titta på iaf! Hoppas ni får en skön söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0