Lindex vs Polarn o pyret?

En stor favorit på barnkläder är såklart Polarn o pyret. Deras kläder är fina, färgglada och har väldigt härliga mönster. De sitter bra och håller bra. Tyvärr så är det ju så att de är väldigt dyra. En vanlig body kostar ca 175 kr. Jag brukar passa på att fynda när det är rea.

MEN jag var inne på Lindex häromdagen och såg att de fått in massa fina kläder i samma stil som Polarn o pyret. De var färgglada och hade många roliga och fina mönster. Dessutom tycker jag att de har helt ok kvalitet också. OCH MYCKET BILLIGARE :)

Köpte en söt pyjamas. Inget big fan of mumin, men jag gillar färgerna ;)


Man kan öppna dragkedja nerifrån foten också så att man inte behöver kyla ner hela bröstet/magen om man ska byta blöja på natten. Toppen! :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Håller med dig. Lindex har börjat göra en heldel fina kläder. Känns som om de kopierar lite från P o p. samt Molo. Men det är ju bara bra, snygga kläder men lite billigare :)



Har dock märkt att P o.p kläder håller färg och passform bättre, så de kläderna kan ärvas vidare. Medan jag skänkt bort endel som är från Lindex.



Ses om ett tag :)

Kram

2010-09-17 @ 10:18:49
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul å hitta din blogg också! Tuva har också en såndär jamas, men i rosa och lila :) Har börjat gilla Mumin som mamma :)

2010-09-17 @ 19:06:25
URL: http://zazzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0