Nästa vecka smäller det! :)

Nästa vecka är det säsongspreimär för några av mina favoritprogram, nämligen Idol, Halv 8 hos mig och ... ehh nu kommer jag inte på vilken den tredje var..! Hjärnis! Hmm... tänk tänk. JO! Biggerst Loser Sverige, ska bli skoj att följa. Jag blir alltid så inspirerad och framför allt IMPONERAD av dessa männsikor som satsar allt och verkligen ger järnet för att förändra sin livstil och sina kroppar. Häftigt! Jag skulle själv vilja åka på ett två-månaders läger och bara träna stenhårt. Inte för att gå ner i vikt, utan för att bygga upp en massa muckler och gå UPP i vikt.

Idol 2010







Dessutom tror jag att min efterlängtade Iphone kommer nästa vecka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0