Ny höstgarderob

Jag vill jag vill jag vill så gääärna ha en ny höstgarderob. Tycker jag haft samma kläder år in och år ut. Vill dessutom ändra min stil lite. Tycker det är väldigt snyggt med en klänning/tunika som går ovanför knäna, en snygg och mysig tröja/kofta att ha över, snygga strumpbyxor/tights/leggings och ett par riktigt snygga stövlar. Utanpå en snygg kappa. Åhh... :) Men denna månad är ingen bra månad; csn, linser, nytt däck, Peter fyller år, kräftskivor osv... Behöver dessutom gå till optikern för årlig koll och till tandläkaren :P

Men kanske nästa månad! Då måste jag nästan unna mig NÅNTING iaf :) Dessutom skulle jag vilja gå upp 5-8 under hösten så att kläderna sitter lite bättre.

Idag har jag endast plugg och träning på tapeten. Ska bli så skönt när tentan är gjord imorn och jag bara har min magisteruppsats att tänka på. Ikväll ska jag och Peter gå på ett BOXpass tillsammans. Det ska bli skoj!

Hoppas ni har en skön solig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0