Pendeltåg... suck!

Jag har alltid sagt att jag inte ska bo längs pendeltåget. Idag fick jag en påminnelse på varför. När jag ska till skolan åker jag till Årstaberg. Där var det elfel och stopp. Orkar inte förklara alla turer fram och tillbaka, men hur som helst så kom jag aldrig till skolan efter att ha väntat och åkt lite fram och tillbaka en timme. Åkte bil till skolan till eftermiddagsföreläsningen istället. Tyvärr var den föreläsningen i princip värdelös, så ingen turdag idag!

Mysigare var det hemma. Just nu sitter jag och tittar på Fångarna på fortet medan Peter lägger Emil.

På fredag hoppas jag att Halebop skickar min efterlängtade iPhone till mig :)

Kommentarer
Postat av: Josefin Nilsson [foto]

Sv: Ja!

2010-09-01 @ 21:28:06
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Moa

Nej, vilken otur!



Så roligt med iPhone.

Kram

2010-09-01 @ 21:54:47
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0