Peter ♥ Emil

Natten var inte så skoj. Jag förundras ofta över hur länge han orkar skrika. Skulle gissa på att jag själv skulle orka10 min kanske. Emil höll på i 1 timme och 45 min i natt och gallskrek kanske 45 min av dessa. Han var tyst när han ammade, men så fort han inte fick amma mer (gjorde ont) så blev han jätteledsen. Jag tror jag måste sluta amma helt för att få slut på det här problemet.

Nämnde ju härom dagen om fotot taget på Peter, nu ska ni få jämföra :)


Så här ser det ut hemma hos oss :) Emil gillar att attackera ansiktet på folk.



Kommentarer
Postat av: Moa

Så sött :) Väldigt lika, fast Peter var nog en lite rundare bebis.



Hoppas att du kan få unna dig lite nya kläder, man behöver ibland något nytt som piggare upp.



Hoppas att vi kan ses i veckan.

Kram

2010-09-04 @ 12:53:55
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0