Peters födelsedag idag ♥

Idag blir Peter hela 37 år. Han närmar sig 40 och själv tycker jag att jag har långt kvar till 30 ;)

Peter fick sovmorgon idag. Han har också blivit förkyld så vi sitter båda hemma och snorar om kvällarna. Tur nog har vi inte smittat Emil. Det kan vara riktigt jobbigt med en förkyld bebis!

Emil gjorde sitt första konstverk igår, som dessutom blir Peters födelsedagspresent från honom. Ni ska få se det på bild sen :) Under dagen kommer nog Peters pappa hit och grattar. Ikväll har jag lyckats få barnvakt av bästa Sandra, medan jag och Peter går ut och äter thai, följt av bio. Jag är så glad att jag har så bra vänner som kan hjälpa till med EMil ibland.

Hoppas ni får en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0