PPAAAARRTTYYY! Eller?

Ikväll är jag aaalldes ensam här hemma. Tystnad ljuva tystnad. Jag kan göra PRECIS vad jag vill! Nästan i alla fall. Behöver ju faktiskt plugga... Hade hellre bara suttit framför datorn och sen kollat på film hela kvällen. Kanske ha ett telefonmarathon med en vän. Det får bli lite dator, lite tv, lite plugg. MYCKET njutning :) MYCKET sova :)

Idag träffade jag Moa och vi åt en jättegod lunch vid Medis. Ris med räkor i vinsås, inkl lingondricka, gott grovt bröd och sallad med tzatziki. Underbart gott! Både hon och jag förkylda, men ändå gick vi på drygt en timmes promenad med våra fina barnvagnar. MEN, det skulle vi nog inte gjort, för både hon och jag mådde sämre sen när vi kom hem. Typiskt.

Nu ska jag sjunka ner i soffan... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0