Rubrik

Ibland är det svårt att komma på rubriker.

Tyvärr var både jag och Peter så snoriga igår, så vi fick hoppa över bion. Men vi gick och åt en jättegod middag på thairestaurangen Orkidé vid Medborgarplatsen. Vi tog båda en talltik med fyra rätter; jätteräkor, hummer, nån köttbit i god chilisås och kyckling i röd curry och kokosmjölk. Vi hade båda tur och kände smak! Jag hade varken känt lukt eller smak under hela dagen.

Jag börjar snart närma mig tre veckor med tokförkylning. Otroligt segt! Och inte ett endaste tecken på förbättring. Hoppas jag blir frisk tills på tisdag för då börjar jag jobba. Det ska bli roligt och skönt att få göra nåt annat om dagarna. Att få längta hem till Emil lite. Det är nog nyttigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0