Shopping... typ

Efter att ha skrivit tentan åkte jag till Hökarängen och åt god lunch tillsammans med Sandra som hade passat Emil. Han var på mammigt humör, vilket var lite mysigt :)

Efter det blev det en tur till Sickla. Jag köpte jättefint tyg till Emils nya höstfilt som jag ska sy. Gick även in på Gina Tricot och provade massa ursnygga kläder som så gärna ville ha. Men när jag väl skulle gå till kassan tog jag det mogna (?) beslutet att låta bli mitt köp och spara mina små slantar. Har jag pengar kvar innan nästan lön så ska jag unna mig kläderna :) Nu vet jag iaf vad jag vill ha!

Ikväll har jag besök av bästa Jossan. Jag är så glad att jag har henne och Emelie som kommer och hjälper mig med Emil alla de gånger jag är själv när Peter jobbar dygn. Tack älskade systrar!!!


Första gången de provade tandtråd, sommaren 2009.

Kommentarer
Postat av: roya

SÅ HIMLA BRA BLOGG!

precis som dina två systras bloggar hihi <3

2010-09-04 @ 17:23:36
URL: http://rroyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0