Tenta skriven - check!

Då har jag skrivit klart min hemtenta. Trodde det skulle ta 6 timmar, men det tog bara 3,5! Toppen. Frågorna var rätt lätta och jag hade förberett mig rätt så bra.

Vilket otroligt tråkigt väder det är idag. Grått, kallt och blåsigt. Peter gick på ett dygnspass imorse. Snälla kompis Sandra hämtade Emil här vid 9 idag och jag ska strax åka och hämta honom hemma hos henne. Känner INTE får att gå ut idag :P Hade underlättat med bil, men den är ju upptagen :P

Emil behöver en lite tjockare filt. Ska eventuellt åka till Sickla och köpa lite fint tyg som jag kan pussla/pyssla ihop :) Ikväll hoppas jag att syster Jossan kommer hit och gör mig sällskap.


Dessa kläder hade Peter när han var i samma ålder :) Vi har en bild på Peter sittandes i gräset och har nu tagit en liknande bild på Emil. Ska göra en förstoring och ställa fotona bredvid varandra. Sådan far, sådan son!

Kommentarer
Postat av: Moa

Så skönt att tentan är gjord nu.

Trevlig helg!

Kram

2010-09-03 @ 18:59:49
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Marta

Du måste tycka att jag är tjatig men fyfan va gulligt kort på Emil!! Han är ju ett fotogeni! :)

Kram

2010-09-03 @ 22:26:19
Postat av: Sandra

Marta, som mamma tröttnar man ALDRIG! :)

2010-09-04 @ 08:53:43
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0