Tröttperiod

Jag har sedan Emil kom verkligen anpassat min kropp till alldeles för lite sömn. 4-5 timmar per natt har känts helt ok. Men NU räcker det INTE. Jag är jättetrött varje morgon jag måste gå upp, även om jag fått sova 5-6 timmar. Peter jobbar bara ett pass nästa vecka så då delar vi på morgnarna. Skönt!

Visningen gick åt fanders. Priset steg oförväntat mycket. Bostadspriserna i Stockholm är helt galna verkligen! Tänk om man kunde tänka sig flytta precis utanför Stockholm, där man kan få ett stort och fint radhus för halva priset av en lägenhet i närförort. Men där finns ju varken familj eller vänner :(

Ikväll ska jag träffa min söta systrar. Jag börjar äntligen känna mig bättre i förkylningen. Hoppas på att kunna träna i slutet av veckan! :) Fystestet närmar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0