Nya byxor

Hej!

Tyvärr har jag blivit lite förkyld så nån träning blev det inte. Istället blev det bankbesök och Coop. Efter Coop-besöket blev Emil väldigt trött och somnade i min famn på väg upp till lägenheten från bilen. Det brukar han ALDRIG göra. Mysigt :)


Efter att han vaknat blev han lite ledsen. Då fick han sitta hos Peter i soffan och suga på ett äpple. Det var toppen! :) Han älskar äpple.


Efter bankbesöket blev det en tur till Sickla i min jakt på härliga tjocktröjor. Jag hittade ingen spännande, men köpte ett par snygga byxor för 199 kr! :) Som en blandning mellan jeans och chinos. Mjuka, perfekt när man bebis och sitter/kryper på golvet flera gånger per dag! Då är det inte alltid så praktiskt med jeans då.




Min rumpa har ju verkligen krymp, FÖRSVUNNIT, efter att Emil kom. Annars har det alltid varit en kroppsdel som jag varit nöjd med, men nu sitter alla byxor slappt :( Men dessa byxor håller om rumpan bra ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jätte fina byxor. Roliga de är de små som somnar här och där. Milton somnade på köksgolvet ikväll :)

Kram



2010-09-09 @ 21:17:48
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

jätte gullig bebis, jätte snygga jeans ;)

2010-09-09 @ 21:21:52
URL: http://emelienilssons.blogg.se/
Postat av: Josefin Nilsson [foto]

Vill också ha dem byxorna!! :S♥



Jag ringer imorgon (fredag)!

2010-09-09 @ 21:53:36
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Marta

Var har du køpt de dær byxorna?? Toksnygga! Har letat efter såna men det ær lite dåligt shopping hær i metropolen ;)

Kram

2010-09-10 @ 02:32:48
Postat av: Sandra

Marta, I'm afraid I can't tell you... Närå, köpte de på Gina tricot. De finns även i marinblått och svart. Funderar på att köpa ett par marinblå också i en större storlek så att man får plats med strumpbyxor under till vintern.

Kram

2010-09-10 @ 07:27:25
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0