Visningen i Årsta

Lägenheten vi tittade på idag var fin. Som vi anade var det rätt mycket insyn i sovrummen, men de fönstrena var på baksidan av huset och ingen väg eller trottoar gick där, så det känns helt ok. I sovrummet är vi ju trots allt bara när vi ska sova och då vi ju ändå persiennerna nerdragna. Hoppas på denna nu och utgångspriset är inte så fasligt högt som de andra vi tittat på, så det känns verkligen som att vi har en chans på denna!

Jossan har åkt hem och Emil sover. Jag ska försöka plugga nu, men min förkylningen gör att jag känner mig trött och sänkt, så jag får se hur det går med den saken.

Hoppas ni haft en skön helg! Det har jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0