Härliga morgon

Vaknade kl 10 idag efter att ha sovit ostört i nästan 10 timmar. Samma sak igår, 10 timmar nästan ostörd sömn. När händer det senast? Två nätter i rad! Emil och Peter har sovit borta i natt.

Igår kväll gjorde jag nåt jag inte gjort på evigheter. Hade en pojkvänsfri och barnfri tjejkväll hemma! Moa kom över och vi drack gott vin och åt en massa godsaker och pratade om allt mellan himmel och jord. Väldigt skönt att bara få sitta och koppla av och inte smyga för att man är rädd att väcka Emil. En toppenkväll med andra ord!

I morgon börjar jag jobba igen efter mammaledigheten. Börjar på ambulansen, men vi startar med introduktionsubildning i 10 veckor. 6 veckor teori och körning och därefter praktik 4 veckor. Härligt att få full betalning när jag går utbildning :) Man är så van från skolan att inte få en krona så det känns lite lyxigt nu.

Hoppas ni haft en bra helg och att ni fortsätter att titta in här trots att min uppdateringar är knapphändiga just nu :)

Kommentarer
Postat av: Marta

Visst är det underbart att sova länge.. =) Vad roligt med vinkväll med Moa, skönt att ni fick snacka och vara ostörda :) Det förtjänar ni två!



Bra med lång inskolning på jobbet!Då satsar de på dig och vill verkligen att du ska jobba där! Hoppas du får bra med pröjs på det nya jobbet! Because you are worth it!

Kram

2011-04-03 @ 11:18:23
Postat av: Moa

Så skönt att få sova ordentligt. Det var mysigt att ses..lite ovant dock..jag störtade hem i säng :P



Kram

2011-04-04 @ 19:27:35
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0