PAUS

Hej vänner!

Som ni märker så finns inte så mycket tid över till bloggen. Det är otroligt mycket som ska hinnas med innan min examen den 9 juni och dessutom har jag även börjat jobba nu efter mammaledigheten och går introduktionsutbildning på ambulansen så nu finns ännu mindre tid.

Därför har jag bestämt mig för att ta en paus fram tills skolan är slut. Dagen efter min examen är även min introubildning slut och jag kommer börja jobba på riktigt. Då hoppas jag att det finns mer tid över till att kika in här igen :)

Jag kommer i helgen försöka lägga upp några "avslutande" bilder.

Ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Marta

Åååååh neeeeeej! Inte du också! Då är det väl bara kvar att kolla blondinbellas blogg antar jag... eller inte.. ;-) Tråkigt, men jag förstår det. Vi ses snart så vi får catcha up lite mer. =)

Kram!

2011-04-08 @ 18:55:07
Postat av: Moa

Hoppas det finns lite mer tid framöver för blogg, det är roligt men tar ju endel tid.



Hoppas vi kan ses snart iallafall :)

Kram

2011-04-11 @ 19:50:57
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Liw- mamma till Mait och Alma

Trodde jag hade kommenterat men missade visst förrut.

Trist men förståligt. Lycka till med examen så väntar vi här :-)



Tack för grattis i samband med Almas födelse.

Nu har vi landat hemma, igen.

Är inte helt återställd men snart så :-)

Kram

2011-05-04 @ 09:50:21
URL: http://Liwetochvardagen.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0