Äntligen

Äntligen är jobbnatthelgen över. När det dessutom är lönehelg så är det alltid extra mycket folk på stan som kan göra illa sig själva eller varandra. Men nu är det över! :) Blir alltid lite snurrig i huvet av att jobba natt.



Här är den "lilla" ambulansen jag körde. Ovant med ett så stort fordon! Vanligtvis kör jag mindre ambulanser.

Vi håller på att förbereda inför Emils förskolestart på onsdag. Letar regnkläder, som är dyrare än jag trodde. Runt 500 kr är de billigaste för jacka och byxor. Tycker det är lite dyrt med tanke på att han förmodligen bara kommer kunna ha dem några månader i höst. Sen blir det ju vinterkläder och till våren har han nog växt ur dem.

Verkligheten närmar sig för Peter som jobbar sitt första pass på fredag på 5 sköna lediga pappamånader. Det kommer kännas konstigt att vi ska jobba båda två. Men tänk så skönt när lönebeskedet kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Kim

Du kan beställa av mig "lite billigare" om du vill :-)

kram och hoppas allt går bra med inskolning osv

2011-08-30 @ 14:53:22
URL: http://www.miiwee.se
Postat av: Moa

Ja, det är inte alltid lätt att äta ute med småbarn. Finresturangerna får man hoppa ;)



Milton och Charlie har kunnat ha sina regnkläder två säsonger. Har köpte lite större till hösten så att de har kunnat ha dem över overall om det skulle behövas och sen har de hållit hela våren ut.



Kram

2011-09-01 @ 11:00:35
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0