"Nu förklarar jag er MAN och HUSTRU"

Ingen återvändo. Jag är numera en gift kvinna :) I tisdags gifte vi oss i Nacka stadshus. En liten och diskret ceremoni på ca 5 minuter. Som vittnen hade vi Peters mamman och hennes karl. Även mina systrar och Emil var med. Ett riktigt bröllop med klänning och fest blir det om nåt år när vi sparat ihop lite slantar. Nu behöver vi slantarna till radhuset i köpt :P

På kvällen gick vi alla till en trevlig restaurang med utsikt över vattnet. Det åts jätteräkor, revbensspjäll, fisk- och skaldjursgryta, ryggbiff och oxfilé. Alla var mycket nöjda över sina rätter! Själv unnade jag mig ett glas (eller två) Sangria också. Yummi!


Nyvigda :)


Mor och son :)


På väg till restaurangen. Wwiiiiieee!


I väntan på maten kan man slänga stenar i vattnet.


När man har varit duktigt och ätit upp sin mat på restaurang får man smaska på en klubba :)


Jag har äntligen fått semester! Efter 230 timmar i juli kan jag äntligen slappna av i två veckor. Bara njuta av min fina familj. Kl är nu 2:30 och klockan 03:00 ringer väckarklockan. Efter att ha vridit och vänt på mig i två timmar beslöt jag mig för att sätta mig i soffan och skriva ett inlägg istället. Fy så trött jag kommer vara imorn. Får se till att sova middag med Emil. Vi åker till KROATIEN om några timmar.

Vi hörs om en vecka igen! :))))

Kommentarer
Postat av: Marta Weisova

WHAT????!!! Vilken överraskning! Vad underbart för er!=) Grattis så mycket, önskar jag kunde krama er båda men får göra det på avstånd! Ha en underbar resa! Tusen kramar från mig!

2011-08-11 @ 00:09:21
Postat av: Moa

Vilka fina bilder! Kramar

2011-08-15 @ 20:35:15
Postat av: Moa

Jag har nog glömt att säga det, har börjat skriva lite i bloggen igen, men det är väääldigt sällan :)



kram

2011-08-18 @ 20:33:22
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Josefin Nilsson

Gud vaaad sööt :) ♥

2011-08-25 @ 14:18:21
URL: http://josefinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0