2 veckor redan

Det går fort när man har roligt! Jag har redan gjort två veckor på ambulanspraktiken. Och oj så mycket jag lär mig varje dag. Samtidigt får jag lite ångest varje dag när jag inser hur mycket det är jag ska kunna. Om tre månader ska jag klara allt detta själv (mha min partner såklart). Men ändå! Mein god.

Det är verkligen alla typer av patienter man stöter på. Gamla som unga, friska som sjuka. Dock mer äldre gubbar och gummor. De är oftast väldigt söta :)

Annars rullar livet på som vanligt. Emil har nästan helt slutat krypa. Han vill gärna springa, men har inte riktigt balansen än så det blir en del tårar när han stupar ner i golvet. Nätter går superbra nu! Han sover oftast 12 timmar i sträck och det var länge sen vi behövde gå upp på natten. Hoppas det håller i sig! :)

Imorn blir nog en tur till SATS för mig och Emil och sedan träffa härligaste Moa och hennes lilla (stora) Charlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0