Bästa morgonen

Den dag började bra. Lillasyster Emelie sov över och hade sovmorgon i skolan. Emil vaknde lite tidigare än vanligt, så han och jag gick upp först. Efter en stund gick vi inte till en sovande Emelie och Emil var väldigt kramig.

Jag hade igår förberett en lyxig frukost, kanadensiska pannkakor. Smeten görs kvällen innan för att dagen efter steka små pannkakor. Jättegott är det! Jag åt med honung på och Emelie med sylt. VÄLDIGT mättande.

 

Det var så trevligt att ha sällskap på morgonen. Jag och Peter går aldrig upp samtidigt med Emil. Emil var på strålande humör, men blev ledsen när Emelie var tvungen att åka till skolan.

Idag kommer bästaste Moa och Charlie. Jag har bakat glutenfritt för att det ska passa alla :) och senare i eftermiddag blir läkarbesök följt av pyjamasköp i Sickla.

Hoppas ni får en fin början på veckan!

Kommentarer
Postat av: Marta

Gud vad gott med pannkakor, du skulle egentligen haft Maple Sirup om de ska var äkta kanadensiska =) Duktig du är som bakar glutenfritt! Ha så roligt med Moa och pojkarna :)

Kram

2011-02-21 @ 16:22:05
Postat av: Moa

Tack för idag! Så gulligt av dig att baka glutenfritt, och det var supergott. Du är så fin du :)



Kram

2011-02-21 @ 17:01:07
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha ja! Man tycker ju att det finns så mycket annat som är mer lockande men tydligen inte ;)

2011-02-21 @ 19:57:56
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Lät svårt att toppa din start på veckan!



Mysig blogg!

2011-02-21 @ 21:14:10
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0