Bodypump

Igår körde jag Bodypump för första gången på flera år. Grymt jobbigt! Trots lätta vikter orkade jag inte hänga med i allt. Vilket förfall om man jämför med min vältränade kropp när jag tränade kampsport. Men skam den som ger sig!

Dagen började med en tur till Öppna förskolan. Emil hittade ett fönster i deras skepp :)

Inte den finaste bilden på min son, men den är väldigt roligt, så jag bjuder på den! :)

Därefter blev det en tur till Moa för att vara barnvakt åt lilla Charlie i två timmar. Det gick bra och kíllarna sov halva tiden. På onsdag kommer det riktiga provet, då jag ska ha båda killarna från lunch till kväll. Då får man känna på hur det är att ha två små barn.

Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Haha, underbar bild!



Ett tips ang kameraköp är att test fota med några olika märken, alla gillar vi olika menyer och hur de känns i handen, vart knapparna sitter osv. Jag föll för canon men Nikon gör ju å prisvärda...



ja, jag tror att de måste lära sig av SINA misstag, inte mina.. Väldigt stor skillnad. Läs inlägget jag länkade till, ännu intressantare ;-)



kram

2011-02-24 @ 23:10:54
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0