Bra dag!

Emil är inne i en period då han behöver nästan konstant stimulering och blir gnällig så fort det inte händer nåt. När han inte får som han vill går hela världen under! Oj så arg han kan bli :)

Den senaste veckan har jag och Emil varit rätt ensamma. Peter har jobbat, kompisar har varit sjuka och jag har varit utan bil. Jag tycker det är jobbigt att åka långt kommunalt utan bil för att träffa kompisar, så det har inte blivit så mycket av det. Men så idag blev det en lång promenad och god lunch med bästaste Moa och lilla Charlie. Från Söder till Hammarbybacken och tillbaka. Som belöning för den långa promenaden fick jag en blåsa på lill-tån... AJ!

Därefter fick vi besök av Sandra, vilket Emil tyckte var toppen. Knappt något gnäll alls idag trots TRE timmar i vagnen och hela kvällen hemma :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Så skönt att han höll sig glad hela dagen.



Kram

2011-02-02 @ 19:44:47
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0